30 gru 2015

LIFE IN MY BED




Hei! Gdy wstałam z łóżka i zobaczyłam, że dziś jest 30 grudnia, strasznie dziwnie czułam się wiedząc,  że dni wolne dobiegają końca. Posty pojawiały się co dwa dni lub nawet codziennie, przez to, że miałam dużo czasu, a co będzie teraz? Jeśli będę wracała o 15 ze szkoły, nie ma mowy o dobrym świetle. Zostają jedynie weekendy. Ferie u mnie rozpoczną się 15 lutego i będą trwały do 26. Wtedy na pewno postów będzie dużo, a później, po 4 miesiącach WAKACJE ! ♥♥♥
Korzystajmy z tego, że dni wolne jeszcze trwają!

A tak w ogóle to Wy, moi czytelnicy jesteście najlepsi! Prowadzę tego bloga od tygodnia i zdobyłam 6 obserwatorów oraz 407 wizyt, KOCHAM WAS ! DZIĘKUJĘ ♥
Zrobiłam dla was dużo zdjęć motywujących do odpoczywania spania i spędzania czasu z przyjaciółmi... no w moim przypadku z misiem ♥

Dres oraz koszulka są z crop













4 komentarze:

  1. fajny misio :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/12/z-serii-polecam-goodbook-szeptem.html
    jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czekam na wakacje! :)

    Zapraszam do siebie :>
    http://owocowa-dama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny pokój ♥♥
    Szczęśliwego Nowego Roku ☺☺
    http://anggeleses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Światełka nad łóżkiem ♥
    Życzę Ci szczęśliwego nowego roku! :*

    amelia-bloog.blogspot.com
    +KONKURS!

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥ Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do Twojego bloga, na pewno zajrzę. Nie toleruję obserwacji za obserwacje ♥♥♥